Super fijne behandeling gehad en super lieve werknemers.
Heerlijke behandeling gehad, en zoals altijd zijn ze zo aardig bij CUP & Roll.
Na een pakket van 10 behandelingen, nu mijn 2e ‘onderhoud’ behandeling gehad. Heerlijk!!! Volgende maand ga ik weer voor een pakket. Love it als ik het resultaat zie!! Keep up the good work girls!!!
Mijn eerste keer en wat een gastvrijheid. Je wordt super fijn ontvangen, tussentijds wordt de uitleg gedaan en ze nemen de tijd om even met je kletsen. Hele prettige ervaring en te leuke meiden!!
Altijd zo lief en enthousiast als je binnen komt, je voelt je er altijd meer dan welkom en op je gemak.
Behandelingen zijn effectief en heerlijk (en soms even pijnlijk, maar goed, alles voor het goede doel) Ik ben heel tevreden, vind het iedere keer weer een feestje als ik heen mag!