Sterre
-
meer dan een jaar geleden
Zoals altijd een super fijne ervaring! Altijd een warm welkom bij binnen komen en aardige meiden. Heel tevreden met Cup & Roll.
Yannick
-
meer dan een jaar geleden
Super lieve dames en goed in hun vak! Ik kom er graag!
Cilla
-
meer dan een jaar geleden
Altijd gezellig!
Soraya
-
meer dan een jaar geleden
Jullie zijn geweldig!!
Bregtje
-
meer dan een jaar geleden
Mijn eerste behandeling als nieuwe klant, ik voelde mij echt heel erg op me gemak, voor tijdens en na de behandeling!!! En de meiden zijn echt super lief!!! Kan niet wachten tot de volgende behandelingen van mijn “voordeel pakket” ! Dit ga ik zeker vaker doen!
Rachel
-
meer dan een jaar geleden
Nancy
-
meer dan een jaar geleden
Altijd vriendelijk, fijne behandeling
Claudia
-
meer dan een jaar geleden
Allerliefste meiden die er zijn!
Toppertjes ❤️
Chantal
-
meer dan een jaar geleden
Madelief
-
meer dan een jaar geleden