5.0
gebaseerd op 168 reviews

Blij dat ik er ein-de-lijk weer was!!!
Thxxx meiden en tot woensdag!
Ps. Ik neem chocolade mee😜🤣

Mona - bijna 2 jaar geleden

Het was de eerste afspraak. Fijn dat er eerst uitgelegd werd wat ze ging doen. Zoals verwacht een aantal blauwe/rode plekken op mijn benen. Ben benieuwd naar het resultaat na een aantal behandelingen.

Susanne - bijna 2 jaar geleden

het was mijn eerste keer en ik ben ontzettend fijn en lief behandeld, professioneel mooie salon, vriendelijk personeel

lina - bijna 2 jaar geleden

Ik ben heel erg tevreden! Ben super lief geholpen zeker ook omdat het mijn eerste keer was. Ze bleef mij vragen hoe het met mij ging omdat het best zeer deed. Ik kom zeker terug.

Mathilde - bijna 2 jaar geleden

Super lief en fijn geholpen. Heel erg comfortabel

Zoey - bijna 2 jaar geleden
Mara - bijna 2 jaar geleden

Voor de eerste keer, kregen we een goede uitleg.
Zodat we wisten wat we kon verwachten.
Zeer goede ervaring, we komen zeker terug

Linda - bijna 2 jaar geleden
Esther - bijna 2 jaar geleden
Salma - bijna 2 jaar geleden
Youssra - bijna 2 jaar geleden