5.0
gebaseerd op 168 reviews

Hele lieve en enthousiaste meiden!
Prachtige salon ,super mooi en rustgevend ingericht.
Behandelingen zijn goed en ook altijd stipt op tijd!
Ik kom hier heel erg graag en ben heel erg tevreden over het resultaat!

Fabiënne - meer dan een jaar geleden

Top geholpen schoon en netjes . Proffesioneel en een super goede behandeling gehad . Heel tevreden

Antoinette - meer dan een jaar geleden

Echt zo fijn ! Ik raad dit aan iedereen aan 😃

Savannah - meer dan een jaar geleden

Vond mijn afspraak zoals elke afspraak bij jullie weer TOP, goede open ontvangst en heerlijke (ja echt heerlijk) behandeling!

Karin - meer dan een jaar geleden
Pam - meer dan een jaar geleden
Lotte - meer dan een jaar geleden
Ashley - meer dan een jaar geleden
Abegail - meer dan een jaar geleden

Heerlijke behandeling door lieve Mel. Heel erg bedankt weer en tot de volgende keer. Deniz

Deniz - meer dan een jaar geleden

Netjes geholpen!

Denise - meer dan een jaar geleden