Prettige sfeer. Aardige dames! Behandeling was in het begin wat gevoelig. Daarna werd het al veel minder pijnlijk, en zelfs wat ontspannen. Ik kom hier zeker terug!
Sanne
-
bijna 2 jaar geleden
Bernise
-
bijna 2 jaar geleden
Heerlijke en goede behandeling gehad, altijd professioneel en alle meiden super aardig!
Ik kom hier graag!
Yvonne
-
bijna 2 jaar geleden
Super lieve meiden, goede resultaten en leuke gesprekken!
Alica
-
bijna 2 jaar geleden
Marianne
-
bijna 2 jaar geleden
Top behandeling!!
Jolanda
-
bijna 2 jaar geleden
Altijd superfijne en vriendelijke specialisten. Kom hier al bijna twee jaar met heel veel plezier en voel me zo goed na een behandeling!
Pojie
-
bijna 2 jaar geleden
Brenda
-
bijna 2 jaar geleden
Yara
-
bijna 2 jaar geleden
Nicole
-
bijna 2 jaar geleden