5.0
gebaseerd op 168 reviews

Prettige sfeer. Aardige dames! Behandeling was in het begin wat gevoelig. Daarna werd het al veel minder pijnlijk, en zelfs wat ontspannen. Ik kom hier zeker terug!

Sanne - bijna 2 jaar geleden
Bernise - bijna 2 jaar geleden

Heerlijke en goede behandeling gehad, altijd professioneel en alle meiden super aardig!
Ik kom hier graag!

Yvonne - bijna 2 jaar geleden

Super lieve meiden, goede resultaten en leuke gesprekken!

Alica - bijna 2 jaar geleden
Marianne - bijna 2 jaar geleden

Top behandeling!!

Jolanda - bijna 2 jaar geleden

Altijd superfijne en vriendelijke specialisten. Kom hier al bijna twee jaar met heel veel plezier en voel me zo goed na een behandeling!

Pojie - bijna 2 jaar geleden
Brenda - bijna 2 jaar geleden
Yara - bijna 2 jaar geleden
Nicole - bijna 2 jaar geleden