Fijne behandeling met goede uitleg. Ik werd goed op m’n gemak gesteld!
Annelot
-
5 maanden geleden
Was de eerste keer voor mij vond het super fijn vooral de duidelijke uitleg tussendoor was erg fijn
Bianca
-
5 maanden geleden
Leuke meiden, Goede resultaten
devilin
-
5 maanden geleden
Wat heb ik mij op mij gemak gevoeld, Marijana bedankt voor je warme gast vrijheid.
De behandeling zelf was ook een fijne ervaring.
Arzu
-
5 maanden geleden
Goede service, super lief personeel en behandeling was echt top!🥰
Priscilla
-
6 maanden geleden
Renee
-
7 maanden geleden
Anne-Fleur
-
7 maanden geleden
Wat is het toch altijd heerlijk! Weer genoten van de massage.
Babette
-
7 maanden geleden
Was heerlijk en gezellig
Colette
-
7 maanden geleden
Leuke behandeling en super gezellig!
Ornella
-
7 maanden geleden