5.0
gebaseerd op 168 reviews

Fijne behandeling met goede uitleg. Ik werd goed op m’n gemak gesteld!

Annelot - 5 maanden geleden

Was de eerste keer voor mij vond het super fijn vooral de duidelijke uitleg tussendoor was erg fijn

Bianca - 5 maanden geleden

Leuke meiden, Goede resultaten

devilin - 5 maanden geleden

Wat heb ik mij op mij gemak gevoeld, Marijana bedankt voor je warme gast vrijheid.
De behandeling zelf was ook een fijne ervaring.

Arzu - 5 maanden geleden

Goede service, super lief personeel en behandeling was echt top!🥰

Priscilla - 6 maanden geleden
Renee - 7 maanden geleden
Anne-Fleur - 7 maanden geleden

Wat is het toch altijd heerlijk! Weer genoten van de massage.

Babette - 7 maanden geleden

Was heerlijk en gezellig

Colette - 7 maanden geleden

Leuke behandeling en super gezellig!

Ornella - 7 maanden geleden