5.0
gebaseerd op 168 reviews

Vriendelijk en warm ontvangen, duidelijke uitleg en een rustgevende omgeving. Erg prettig!

Kayleigh - ongeveer een jaar geleden

Vriendelijk en welkom ontvangst, lieve en vrolijke medewerkers en een knusse behandelruimte en muziek. De behandeling zelf was fijn, ik zie uit naar de komende afspraak!

Mallory - ongeveer een jaar geleden

Fijne behandeling, en goede uitleg daarvan....voelt goed...

Chantal - ongeveer een jaar geleden
Denise - ongeveer een jaar geleden

Fantastisch geholpen. Je wordt goed begeleid en geholpen. Duizend procent een aanrader!

Babette - ongeveer een jaar geleden
Esther - ongeveer een jaar geleden

Geweldig om weer na een jaar te cuppen!! Super!! Grote blij!!

Moon - ongeveer een jaar geleden

Super fijne behandeling gehad. Op naar strakke benen!

Rianne - ongeveer een jaar geleden
Estella - ongeveer een jaar geleden
Cheryl - ongeveer een jaar geleden