Weer een heerlijke cupping gehad 🥰
Sanne
-
10 maanden geleden
Een hele fijne behandeling, is goed te doen, ook op de meer gevoelige delen. Ga een reeks volgen en hoop op mooi resultaat.
Ingrid
-
10 maanden geleden
Fijne behandeling ! Ik werd vriendelijk ontvangen.
Diana
-
10 maanden geleden
Vriendelijke en proffesionele meiden die een top service leveren
Katinka
-
10 maanden geleden
Altijd blij met de behandeling,super leuke gezellige en schone salon met hele lieve meiden
Petra
-
11 maanden geleden
Altijd weer fijn!
Soraya
-
11 maanden geleden
Het was voor mij de eerste keer Maderotherapie. Het was even wennen maar het het is me goed bevallen en de blauwe plekken die zijn minimaal voor de eerste keer.
Fabiol
-
11 maanden geleden
Kirsten
-
11 maanden geleden
Sharon
-
12 maanden geleden
Pijnlijke, maar toch ook heerlijk!
Wat een ervaring, kom zeker terug 😊💪
Chantal
-
12 maanden geleden