5.0
gebaseerd op 168 reviews

Goed geholpen. Fijne ervaring. Ga zeker nog terug.

Roxy - 12 maanden geleden

It was an amazing treatment thanks again!

Ekin - ongeveer een jaar geleden
Fatiha - ongeveer een jaar geleden

Top zoals altijd en vriendelijke meiden

Tamoulout - ongeveer een jaar geleden
Merel - ongeveer een jaar geleden
Sara - ongeveer een jaar geleden
Sanne - ongeveer een jaar geleden

Lieve dame die mij hielp! Ik ben blij ;)

Mariska - ongeveer een jaar geleden

Het was een super fijne ervaring, kijk uit naar de volgende keer. Op naar de zomer!

Jennifer - ongeveer een jaar geleden

Altijd fantastisch!!!

Pojie - ongeveer een jaar geleden