5.0
gebaseerd op 168 reviews

Altijd weer een feestje als ik hier naartoe mag!

Pojie - 8 maanden geleden

Super goede behandeling, mijn benen zijn echt opgeknapt na een aantal keer cup and roll. Superfijne salon.

Rianne - 8 maanden geleden
Bianca - 9 maanden geleden

Heerlijk! 👌🏻

Lindsey - 9 maanden geleden

Altijd zo fijn en gezellig!!
Hele leuke meiden en ontzettend aardig
En heel blij met het resultaat!

Ramona - 9 maanden geleden

Hele fijne behandeling!

Aicha - 9 maanden geleden

Fijne behandeling gehad! 3 jaar geleden ook geweest maar ivm zwangerschap gestopt nu eindelijk weer begonnen, had ik eerder moeten doen.

Adinda - 9 maanden geleden

Vriendelijk ontvangen, leuke gezellige meiden. Goed gepijnigd voor het beste resultaat!

Marea - 9 maanden geleden

Altijd fijn bij cup & roll

Els - 9 maanden geleden

Het was een heerlijke behandeling op het laatst zakte ik zelfs weg.

En schatten van dames

Marja - 10 maanden geleden