Manon
-
meer dan een jaar geleden
De ontspannings massage was heerlijk, echt om te ontspannen en van te genieten
Yvonne
-
meer dan een jaar geleden
Super tevreden, hele aardige dames die er werken.
Kornelia
-
meer dan een jaar geleden
Het was weer heerlijk!!
Lindsey
-
meer dan een jaar geleden
Super. Ik was een uur te vroeg en dat werd perfect opgelost door Suzie
Esther
-
meer dan een jaar geleden
Super fijne eerste afspraak, Heel professioneel!
Ingrid
-
meer dan een jaar geleden
Geweldig, ontspannend ondanks dat het soms wat gevoeliger is!
Kirsten
-
meer dan een jaar geleden
Wat een prettige ervaring. Het was voor mij de eerste keer Madero therapie. Iedereen is super vriendelijk en goed in het werk wat ze doen.
Zeker een mega aanrader.
Mirjam
-
meer dan een jaar geleden
Een warm welkom, ik kom terug
Joyce
-
meer dan een jaar geleden
Ik vond het een hele fijne behandeling! Lieve leuke meiden en een super vriendelijk ontvangst! Goede info vooraf! Meteen voor aankomende twee weken weer een afspraak gemaakt!
Krista
-
meer dan een jaar geleden