5.0
gebaseerd op 168 reviews
Manon - meer dan een jaar geleden

De ontspannings massage was heerlijk, echt om te ontspannen en van te genieten

Yvonne - meer dan een jaar geleden

Super tevreden, hele aardige dames die er werken.

Kornelia - meer dan een jaar geleden

Het was weer heerlijk!!

Lindsey - meer dan een jaar geleden

Super. Ik was een uur te vroeg en dat werd perfect opgelost door Suzie

Esther - meer dan een jaar geleden

Super fijne eerste afspraak, Heel professioneel!

Ingrid - meer dan een jaar geleden

Geweldig, ontspannend ondanks dat het soms wat gevoeliger is!

Kirsten - meer dan een jaar geleden

Wat een prettige ervaring. Het was voor mij de eerste keer Madero therapie. Iedereen is super vriendelijk en goed in het werk wat ze doen.
Zeker een mega aanrader.

Mirjam - meer dan een jaar geleden

Een warm welkom, ik kom terug

Joyce - meer dan een jaar geleden

Ik vond het een hele fijne behandeling! Lieve leuke meiden en een super vriendelijk ontvangst! Goede info vooraf! Meteen voor aankomende twee weken weer een afspraak gemaakt!

Krista - meer dan een jaar geleden