5.0
gebaseerd op 168 reviews

Zo blij om terug te zijn! Voel me gelijk zoveel beter na dat ik geweest ben ❤️

Amber - ongeveer een jaar geleden
Sammie - ongeveer een jaar geleden
Bianca - meer dan een jaar geleden
Nicole - meer dan een jaar geleden
Kirsten - meer dan een jaar geleden
Miranda - meer dan een jaar geleden

Heerlijke behandeling! Super professionele salon en lieve meiden allemaal

Karijn - meer dan een jaar geleden

Lieve meid en goed uitgelegd

liz - meer dan een jaar geleden
Quinty - meer dan een jaar geleden

Ik vond het een hele fijne afspraak. Degene die de massage uitvoerde was zo ontzettend aardig en lief. Ze bleef maar vragen of het ging en hoe het voelde. Ik kom zeker terug!

Simone - meer dan een jaar geleden